Ledenvergadering mei 2024

Op vrijdag 24 mei zijn de leden van de Farma Alliantie weer bij elkaar gekomen voor de ledenvergadering. Deze editie werd gehouden in het Business Center van Van der Valk in Almere. Afgelopen periode is besproken en geƫvalueerd. We kijken terug op een aantal mooie projecten die zijn verzorgd door een samenwerking tussen leden. Daarnaast hebben de social media kanalen een mooie groei meegemaakt. Ook over de toekomstplannen voor de Farma Alliantie zijn afspraken gemaakt. Zo wordt er in oktober een seminar georganiseerd om onze doelgroep te uitstekend te kunnen informeren.

De leden van Farma Alliantie zijn experts op het gebied van temperatuurbewaking, laboratoriuminrichting, consultancy, geclassificeerde gebouwen, data-integraties, laboratoriumapparatuur en desinfectie-robots. Door deze diverse expertisegebieden te bundelen, streeft Farma Alliantie naar een mooie en vruchtbare samenwerking. Door de klant een turn-key oplossing aan te kunnen bieden kunnen we zorgen voor een eenvoudige afhandeling en lagere kosten.

Ons netwerk van experts staat klaar om hun uitgebreide kennis en ervaring in te zetten om op maat gemaakte oplossingen te bieden die voldoen aan de specifieke behoeften en vereisten van elk project. Met de Farma Alliantie kunnen klanten vertrouwen op betrouwbare partners die hen begeleiden op weg naar succes, terwijl we gezamenlijk streven naar innovatie, kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid in de farmaceutische sector.

Heeft u vragen over dit bericht? Of over een van onze leden? Neem dan contact met ons op.

Bekijk onze social media

Scroll naar boven